Z6_PPGAHG800HCC60Q3FQLJTV1GD3
Z7_PPGAHG800HCC60Q3FQLJTV1GT2
Web Content Viewer
ActionsЦентър за административно обслужване
Дата на публикуване:
18.08.2020
Последна актуализация:
15.11.2022
Административните услуги, които община Златица извършва, се предоставят от Центъра за административно обслужване, работещ на принципа на Комплексно административно обслужване (КАО).
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: община Златица, гр. Златица, пл. “Македония” № 1, партера в сградата на община Златица
П.К. 2080
Ел. поща: kao@zlatitsa.bg
Тел. за връзка: 0728 / 60 201;
Факс: 0728/ 60 202
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа.
БУЛСТАТ: 000776464
Начини на заявяване на административните услуги:
- По електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги, заявявайки услугата през Единен портал за достъп до електронни административни услуги - Egov.bg
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване,с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По факс: 0728/60202;
- По електронен път на електронна поща при условията на Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги, и Закон за електронната идентификация;
При заявено от Вас желание, потвърдено в писмен вид, можете да получите информация за извършената услуга и по електронна поща на представения от Вас e-mail.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- По електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги, през Система за сигурно електронно връчване.
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща при условията на Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги, и Закон за електронната идентификация. /Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия;
Начини на плащане на таксата за заявената от Вас административна услуга:
- По електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги, през Портал за електронни плащания.
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- По банков път по сметка и код за съответната услуга.